Wednesday 24 October 2018

Wat doet Webhero voor jou?

Webhero Blog

Heb je je al eens afgevraagd wat onze technische Webheroes allemaal doen achter de schermen? Hoe benutten we de reacties die we krijgen van onze klanten? Wat doen we met jullie feedback? Hoe zorgt Webhero voor websites die nooit verouderen?

Als een transparante held doen wij met plezier onze werkwijze voor jullie uit de doeken. Klaar...?

 

Hoe het allemaal begon…

Van 2013 tot 2017 bouwden we (onder de toenmalige naam Content Crackers) websites en leverden we die na goedkeuring van de klant binnen afgesproken tijd en budget op. Na de oplevering, wachtten we geduldig af tot er opnieuw aanpassingen of een updates nodig waren. Nadien verstuurden we onze factuur voor bewezen diensten. Deze workflow lieten we enkele jaren geleden helemaal achter ons!

 

Betaalbare websites die niet verouderen

Wij geloven in een nieuwe vorm van samenwerken. Elke zelfstandige of kleine ondernemer moet zich voor 100% kunnen focussen op zijn eigen zaak. Anders gezegd, jij moet kunnen rekenen op een digitale rechterhand die er voortdurend voor zorgt dat jouw website zowel technisch als grafisch niet verouderd. En liefst van al tegen een betaalbare prijs. Samengevat? Een digitale held die volledig begrijpt hoe je je als kleine onderneming professioneel online kan presenteren en hoe je de hoogste toppen in Google bereikt.

En daarom… hebben wij beslist het digitale roer volledig om te gooien!

Dure opstartkosten en uurtje factuurtje? Daar zeggen wij resoluut neen tegen. Wij werken met jaarlijkse vaste prijzen zonder contract en dit is wat jullie daarvoor in de plaats krijgen:

  • Registratie of verlenging van de domeinnaam
  • Permanente hosting van de website
  • Tweewekelijkse updates
  • Een onbeperkte hulplijn die jullie kleine en grote vragen graag beantwoordt: ons customer success team!

customer success team

 

Lees ook: Ontdek al onze 25 Webhero website functionaliteiten >>

 

Tweewekelijkse updates

Je hoort het misschien donderen in Keulen als we spreken over onderhoud, updates, bugs en fixes. Daarom leggen we graag haarfijn uit wat wij bedoelen met het onderhoud van je website. De tweewekelijkse updates categoriseren we in 3 groepen:

  1. Fixes | Of kortweg herstellingswerken. Er loopt iets mis op de website. Dat kan zijn omwille van verschillende redenen (bv: webbrowser updates of een foutje). Geen paniek, wij lossen dit zo snel mogelijk op.
  2. Optimalisaties | Met meer dan 800 klanten, kunnen wij beroep doen op een grote community van ondernemers die ons verder helpen met creatieve ideeën en feedback. En dat vinden wij SU-PER belangrijk! Elke tip of suggestie die onze websites kan optimaliseren, nemen wij ter harte en bespreken we met onze technische experten. Ideeën waar onze klanten beter van worden, nemen we op in onze planning.
  3. Nieuwe updates | Ons technisch team schoolt zich voortdurend bij. Elke opportuniteit om bij te leren over de nieuwste SEO technieken, mobiele evoluties en design trends wordt stevig benut. Het resultaat? Websites die nooit verouderen. We waken actief over nieuwe trends in de digitale markt en implementeren wat mogelijk is.
    Enkele voorbeelden van updates die we - gratis en voor niks - beschikbaar hebben gemaakt voor al onze klanten:
    • Iedere website kreeg een Google AMP variant! Door deze nieuwe technologie behoren onze websites nu tot de snelste ter wereld. Meer weten? Lees onze blog.
    • Elke website werd automatisch gekoppeld aan Teamleader CRM. Heb je dit gemist? Bekijk hier hoe je jouw website koppelt.
    • Meer dan 30 verschillende designs zijn gratis toegankelijk voor al onze klanten. Bekijk ze hier allemaal.
    • Onze websites zijn GDPR conform. Benieuwd hoe we dat gedaan hebben? Lees hier meer.

Wist je trouwens dat je perfect al onze tweewekelijkse updates op de voet kan volgen? Log in op je beheersysteem en klik op updates. Elke verandering verschijnt in deze lijst. Laat ons zeker weten of jij de update waardevol vindt voor jouw website.

Iedere week proberen we onze werking te optimaliseren. Met de hulp van onze tweewekelijkse updates waarbij we nieuwe trends en technologieën nauwgezet in de gaten houden, maar ook actief luisteren naar de feedback van onze klanten, bouwen we vandaag websites die uiterst performant en geschikt is voor onze doelgroep.

En wie zijn dat? Jullie! Zelfstandigen en kleine ondernemingen.

 

Hebben jullie nog suggesties of tips om onze websites te verbeteren? Breng ons op de hoogte en wij beloven om altijd te luisteren naar jullie feedback. >>

  

Vraag demo aan

 

Lees ook: Evoke groeit en hun website groeit mee...>>
Lees ook: Onze aller-allereerste Webhero verlengt opnieuw voor 5 jaar >>

 

Benieuwd hoe jij online beter kan scoren met Webhero?

Probeer het 30 dagen uit